¡Seguimos con otras oposiciones!

El pasado 2 de diciembre, un grupo de alumnos y alumnas de la escuela de oposiciones de Asmisaf, fuimos a la Universidad de Valencia para presentarnos a la oposición de acceso a la APF de Subalterno de la Generalitat de la convocatoria 18/23, destinada a personas con discapacidad intelectual.

Después de un largo tiempo preparándonos, por fin llegó el momento de demostrar todo lo que habíamos aprendido y cuánto nos habíamos esforzado y aunque teníamos muchísimos nervios, conseguimos superarlos. Las impresiones, al salir de la prueba, fueron bastante buenas. ¡Esperamos aprobar y poder conseguir una plaza!

¡A por todas! Muchísima suerte. Os la merecéis.

#AsmisafAúna  #Escuela de Oposiciones  #FormaciónyEmpleo #Empleoasmisaf  #Econaturasafor  #Asmisaf  #inclusiónlaboral

Seguim amb altres oposicions!

El passat 2 de desembre, un grup d’alumns i alumnes de l’escola d’oposicions de Asmisaf, vam anar a la Universitat de València per a presentar-nos a l’oposició d’accés a l’APF de Subaltern de la Generalitat de la convocatòria 18/23, destinada a persones amb discapacitat intel·lectual.

Després d’un llarg temps preparant-nos, per fi va arribar el moment de demostrar tot el que havíem aprés i quant ens havíem esforçat i encara que teníem moltíssims nervis, aconseguim superar-los. Les impressions, en eixir de la prova, van ser bastant bones. Esperem aprovar i poder aconseguir una plaça!

Per totes! Moltíssima sort. Us la mereixeu.

Comparte la noticia: